Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Wypełnić formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz w formacie .pdf do pobrania TUTAJ.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Zakład Produkcyjno-Handlowy PIWI
ul. Albatrosów 12 c

30-716 Kraków

W razie reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Sprzedaży - 12 412 51 33


Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Zakład Produkcyjno-Handlowy PIWI
ul. Albatrosów 12 c

30-716 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl